.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرکتی ارزشمند از علی اسماعیلی ؛
تقدیر نماینده نور و محمودآباد از « عبدالوحید فیاضی »
شمال نیوز : نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش ما این است که مدیران دستگاه‌ها احساس امنیت شغلی بکنند و بر این اساس بنا به تغییرات اساسی مدیران در حوزه انتخابیه نداریم، هدف خدمتگزاری درست است و باید این تفکر نهادینه شود که مردم ولی نعمت ما هستند.....

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها باید احساس امنیت شغلی بکنند، گفت: بنا به تغییرات اساسی مدیران در حوزه انتخابیه نداریم.

به گزارش شمال نیوز ، علی اسماعیلی ظهر امروز در نخستین حضور خود پس از شروع مجلس دهم در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی است و تلاش همه ما باید بر این باشد که با تعامل شعار سال مقام معظم رهبری محقق شود.

وی از همه دست‌اندرکاران، شورای نگهبان و مردم به‌خاطر فراهم شدن انتخابات پرشور که سبب ناکامی دشمن شد، قدردانی کرد و افزود: از همه رقبا که موجب گرمی انتخابات شدند و همچنین نماینده قبلی به‌خاطر خدمات بسیار سپاسگزارم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش ما این است که مدیران دستگاه‌ها احساس امنیت شغلی بکنند و بر این اساس بنا به تغییرات اساسی مدیران در حوزه انتخابیه نداریم، هدف خدمتگزاری درست است و باید این تفکر نهادینه شود که مردم ولی نعمت ما هستند.

این مسؤول با اشاره به مشورت و مشارکت همه صاحب‌نظران و مدیران و فصل‌الخطاب قرار دادن قانون، بیان کرد: نگاه ما اجرای قانون است، هر کس بر او قانون تنگ است بداند بی‌قانونی تنگ‌تر است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: خیلی از عملکردها شفاف نیست، شفاف کردن عملکردها سبب اطمینان بیشتر مردم می‌شود و باید نظامی طراحی کرد که عملکرد دستگاه‌ها شفاف و در منظر باشد که فسادپذیری را کاهش می‌دهد.

وی اظهار کرد: در این عصر هر که مسؤولیت می‌پذیرد، باید پاسخگو باشد و در این زمینه با هماهنگی فرماندار دیدارهای روستایی و مردمی را طراحی کردیم که با حضور در مناطق مختلف شهرستان و ادارات و دریافت مشکلات، مدیران باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تفکر، تعقل و بهره‌مندی از همه اندیشه‌ها برای وحدت مدیریت را  ضروری دانست و تأکید کرد: باید با کمک هم به برنامه‌های تدوینی اعتقاد داشته و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اعم از، استاندار، فرماندار و دیگر مدیران باید قدرتمند باشند، زیرا اجماع برای نقطه وحدت و خدمتگذاری اصل است.

این مسؤول تصریح کرد: اجرای عدالت که امروز مظلوم واقع شده، از اصول مدیریتی است، استفاده از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها عین عدالت است و ما باید با همکاری مدیران استانی این را محقق کنیم و جایگاه شهرستان و مدیران شهرستانی را ارتقا دهیم.

اسماعیلی افزود: بهره‌وری و اثربخشی از دیگر اصول مدیریتی است، یک مدیر سعی کند تا کارآفرین باشد و از ظرفیت موجود استفاده کند، منتظر دیگران نباشد با فرض بر اینکه اطراف ما بسته است و راه به جایی نداریم، باید خود را پوشش دهیم و از بحران عبور کنیم.

وی اظهار کرد: همه تلاش ما این است تا با تعامل سازنده و وظایف مشخص و حمایت از فرماندار برخی از مشکلات منطقه را رفع و حل کنیم، زیرا نماینده مجلس یک وظیفه قانون‌گذاری دارد و یک وظیفه نظارتی که به ریاست مجلس هم گفتم یک روز از روزهای کاری هفته در خانه ملت به امر نظارتی اختصاص پیدا کند و با تقویت امور اهداف نظام محقق شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از تجارب نمایندگان قبلی استفاده می‌کنم و از همه آنان به‌ویژه نماینده قبلی عبدالوحید فیاضی ضمن قدردانی از اقدامات چهارساله انتظار دارم در پیشرفت منطقه کمک کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد قاسمی 29 خرداد 1395
باسپاس ازنماینده مردم نوردرخصوص تدبیراجرایی نمودن وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی.خواهشمندم دراجرای نظارت .ادارات کل وسازمان ها رادراولویت قراردهندوهمچنین بخاطرداشته باشندکه نظارت فقط منتهی به اتاق مدیرکل ورئیس سازمان نباشدکه متآسفانه منجربه پیگیری کارخصوصی واشخاص خواص نباشد.بلکه بابدنه کارکنان دستگاه بدون حضورمدیرآن آن دستگاه ملاقات داشته باشندتابه واقیعیت آن مجموعه پی ببرند.درودبرشمانماینده ساعی.خسته نباشید
- 29 خرداد 1395
اقاي اسماعيلي كار وتلاش براي اجراي يك پروزه نياز به منابع مالي كه ايجاد اشتغال را هم به همراه دارد ميباشد.متا سفانه عليرغم نبود اعتبار براي اتمام پروزه ها كار جديدي هم شروع نميشود با وصف موجود نظارتهاي شما هم جنبه سياسي دارد واين عمل هميشه با تنش ودرگيري مواجه ميشود وناگزير شما برا ي به كرسي نشاندن حرفهايتان مديران را جابجا ميكنيد كه اين عمل يعني نبود امنيت شغلي.در صورتيكه مديران مجبورند مطابق قوانين موجود ودستورالعملهاي بخشي خود عمل نمايند مانند واگذاري پاركها به برندگان مناقصه كه بيشتر برندگان غير بومي هستند ومديران در اين كارها مقصر نيستند
نوری 29 خرداد 1395
اقای اسماعیلی شما که در زمان تبلیقات انتخاباتی می گفتی فیاضی هیچ کار نکرد چرا دیگر از عملکر یاران تدبیر و امید در محمود اباد نور خبری نیست مردم همین الان پشیمان هستند که چرا به فیاضی رای ندادند
تیترباز 29 خرداد 1395
اینو که همه نماینده ها حرف شو میزنن ... باز شما رسانه های درباری تیتر غلو آمیز زدین ... والا ...
سلام 29 خرداد 1395
مملکت پر شده از این تعارفهای سیاسی وگرنه یکی جلوی این فیشهای میلیونی رو میگرفت
شاهرخ 29 خرداد 1395
کاری به ایام انتخابات و تخلفات ندارم حرکت جالبی بود از اقای اسماعیلی . شایسته است اقای فیاضی جواب ای حرکت را بدهند تا موجب دوستی بیشتر شوند. نام نیک رفتگان ضایع مکن // تا بماند نام نیکت برقرار
نوری ریکا 29 خرداد 1395
با عرض سلام خدمت نماینده محبوب حاج علی اسماعیلی
همین است که گفتید.موفق و موید باشید
شیرازی 28 خرداد 1395
دیدگاه واسع وکارشناسانه نماینده محترم که نشان میدهد بدور از حواشی و بداخلاقی های کاذب بدنبال خدمتگزاری صادقانه به مردم می باشند جای تقدیر و تشکر دارد. انشاا... در حوزه تقنین و نظارت موفق باشند.
محمود ابادی 30 خرداد 1395
اقای اسماعیلی شما خودت وام دار خواص هستید راست میگی بگو بچه های ناطق از کجا اوردند چرا ناطق فرزانه را تنها گذاشت
مهرداد 30 خرداد 1395
با غرض سلام خدمت نماينده محترم جناب آقاي دكتر اسماعيلي در زمان تبليغات فرموده بوده ايد كه حتما يك تقييرات اساسي براي بهبود و پيشرفت شهرستان خواهم داد در حال حاضر بيشتر مسئولين شهرستان با نماينده قبلي ارتباط مستقيم دارند از جمله رئيس صنعت و معدن با آن همه خلاف هايش در بخش برگزاري نمايشگاها ي بهاره -پائيزه .... و رئيس تعاون وكار نكنه جناب آقاي نماينده با در اختيار قرار دادن ساختمان قبلي اداره تعاون همه چيز تمام شده واداره هاي ديگه مثل بهزيستي برق و چند اداره ديگه اينها همه يارهاي قسم خورده نماينده قبلي مي باشند پس شعار جنابعالي (چهار سال هواي تازه) چي شد ما منتظريم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.